Tuesday, November 30, 2010

Merino cool

Bok cure!
Hi girls!

Jedva sam dočekala da vam predstavim svoju prvu Essie! Izabrala sam 'merino cool' i prezadovoljna sam svojim izborom,boja je zbilja prekrasna,a trenutno i trendy :-) Lak se savršeno nanosi,dobra pokrivnost sa 2 sloja,iako bi s trećim bila još i bolja,sušenje relativno brzo jer nisam trebala čekati s pečatiranjem
(fauxnad pločica) ali nakon toga sam isto nanijela seche vite (kako li sam samo prije živjela bez njega?). To je to,evo i sličica...
I could hardly wait to introduce my first Essie! I chose 'merino cool' and I am more than satisfied with my choice, the color is really beautiful, and currently also a trendy :-) Varnish is applied perfectly, good coverage with 2 coats, although with the third would be even better, dry relatively quickly, because I didn't wait to do the stamping (fauxnad image plate), but after that I applied 'sech vite' (how I lived without it before?). That's it, here are pictures ...




Vidite kako je na svakoj slici boja malo drugačija? Na jednoj sasvim smeđa,na drugoj vidite ljubičasti ton,na trećoj je pak zamagljeno siva...meni se baš sviđa. Još da mi nokti nisu ovako ispucani i razlistani :-(
Za danas dovoljno!
You see that in every picture the colour is a little bit different? On one completely brown, on the other you see the purple underton, on the third it turns in cloudy grey ... I just like it. If only I could stop chipping of my nails :-(
Enough for today!

Do idućeg lakiranja,uživajte...
Untill the next polishing,enjoy yourself...

8 comments:

  1. Meni se sviđa, izgleda kao lost in mud od catrice :)

    ReplyDelete
  2. hm meni se na nekim slikama ucinio vise siv, ova mi boja bas i nije nesto, ali je leptiric preljep :)

    ReplyDelete
  3. Nosimo isti lak ove sedmice:)Doduse tvoj je super fini Essie a moj jeftini dupe iz kineske radnje;)Svidja mi se leptiric,lijepo i zenstveno :**

    ReplyDelete
  4. Hvala cure na komentarima i pohvalama :-)
    Jedina mana ovog laka skriva se u činjenici što je catrice 'from dusk till sawn' dupe,tako mi se bar čini po swatchevima...znači,mogla sam proći i jeftinije...ovako ću morati nabaviti i catrice i usporediti ih :-)

    ReplyDelete
  5. Slucajno sam nasla tvoj blog, i evo od tada ga pratim... i iscekujem nove postove..
    a i kad neznam kako bi nalakirala nokte, kod tebe uvijek nesto dobro nađem...

    I ova boja mi se bas svida... :)
    a i leptiric je :))))...
    Pozzz...

    ReplyDelete
  6. Sanela, baš ti hvala :-)
    Raduje me svaki komentar a još kad je ovako ugodan...joj,uobrazit ću se...a samo radim ono u čemu uživam - lakiram nokte :-)

    ReplyDelete
  7. znala sam da me na nešto podsjeća i sad si mi otkrila na što! boja je divna!

    ReplyDelete
  8. Maybe,kamo sreće da sam i ja znala koji dan ranije :-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...