Sunday, December 19, 2010

My good deed for today

Bok cure!
Hi girls!

Danas ispunjavam želju Pink_Diamond...ona je poželjela vidjeti zvjezdice na crnom laku a ja se sjetila jedne stare manikure pa ću je rado pokazati.
Today I'll fulfill a wish to Pink_Diamond ... she wanted to see some stars on a black nail polish, I remembered an old manicure so I was happy to show you.

Nisu srebrne zvjezdice ali poslužit će. Nadam se da si zadovoljna :-)
Za ostatak publike,dodajem bonus dvije manikure...prva je s natječaja (na kom sam pobijedila,naravno hihi) s temom ...uf,jel bilo ljeto ili more...uglavnom,rad je na temu more a na drugoj slici je prvi franken kog sam smućkala,plavi glitter,koji je nažalost završio u smeću nakon što sam se sat vremena mučila da ga skinem s noktiju :-) 
Not silver stars, but  they'll do. I hope you are satisfied :-)
For the rest of the audience, I'm adding two bonus manicure ... the first is from the competition (on which I won, of course, hihi) with the theme ... uh,it was either summer or sea ... anyway this work is on a topic sea. In the second picture is the first  franken whom I made, blue glitter, who unfortunately ended up in the trash after one hour of struggling to remove it from my nails :-)
Ovo je bilo lako! Ako koja ima kakvu želju, a ja je u mogućnosti ispuniti samo navalite :-)
This was easy! If any of you has any desire, and I'm able to perform it...just bring it on :-)
Do idućeg lakiranja, uživajte...
Untill the next polishing, enjoy yourself...

10 comments:

  1. Oh no! I love that franken and would have loved to own it! what a shame!

    ReplyDelete
  2. Toesthattwinkle...well,it was good while it lasted :-)

    ReplyDelete
  3. Tale franken je prečudovit. Škoda, da je na koncu pristal v smeteh. Še tako težavne lake se da s folijo prav lepo odstraniti.

    ReplyDelete
  4. Prekrasna mi je ova manikura sa kojom si pobjedila... :) ribicee :D
    Samo ne vjerujem, da bi ja to mogla tako lijepo uredno napraviti.. ;)

    Al ove zvjezdice, na crno laku, neznam zasto, ali ne svidaju mi se bas...
    punooo mi je ljepse na onoj modro plavoj podlozi iz proslog posta.. :)

    ReplyDelete
  5. Najljepsa mi je prva manikura sa zvjezdicama,mada svidjaju mi se i ribice ali su mi nekako vise ljetnja varijanta,ili me valjda asociraju na more,odmor...

    ReplyDelete
  6. Taya...namučila se i s folijom,to mu je i presudilo :-)

    Sanela...hvala...a prve zvjezdice su bolje jer je manji kontrast između srebrne i plave nego crne i bijele...valjda,šta ja znam :-/

    Maybe...hvala,pretpostavljam da si i ti glasala za njih :-)

    Mimi...hvala draga,ribice i jesu bile ljetna manikura :-)

    Rachel Marie...thanks girl,i'm glad you like it :-)

    ReplyDelete
  7. sve tri su divne..mada je meni prva najlepsa...kad vec ispunjavas zeljice hajde nesto sareno blizi nam se nova godina a tad je sarenilo moderno..:D
    www.svatkitza.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Missy_Kissy...bude i nešto šareno...samo ne danas,ali vrati se koji post unatrag,naći ćeš nešto

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...