Wednesday, May 4, 2011

My postman is the best!

Hi girls!

I love my postman the best! How could I resist him when he brings  me packages full of goodies ;-) This was todays mail.
Obožavam svog poštara! Kako i ne bih kad mi donosi stvarčice srcu drage ;-) Ovo je donio danas.
This is my prize (Deborah Lippmann, Glitter in the air), i won giveaway from Renee of You nailed it! blog. Thank dear, I'm glad it was me ;-)
I love Deborah Lippmann polishes, but honestly, they are too expencive for my pocket so I'm trying not to dream about them. No wonder I was jumping up and down around the house when I won this giveaway ;-)
And today the polish finally arrived! Luckily, my nails were naked (this is odd, but true) so I jumped to try this beauty imediately.
Ovo je moja nagrada (Deborah Lippmann, Glitter in the air), osvojila sam je kod Renee s bloga You nailed it!. Hvala draga, drago mi je što sam baš ja osvojila ovo ;-)
Sviđaju mi se Deborah Lippmann lakovi, ali budimo iskreni, preskupi su i trudim se niti ne sanjati o njima. Stoga ni ne čudi što sam skakala od sreće kad sam osvojila ovu nagradu ;-) Danas je lakić konačno doputovao! Srećom nokti su mi bili goli (čudno, ali istinito) pa sam se odmah bacila na isprobavanje ovog ljepotana.


Three coats on the pictures, and still sheer. I'll never wear it alone, that's for sure. But for layering, this looks perfect, I already have some polishes on my mind ;-)
The brush is great, the bottle looks so cute, it aplied perfectly, it dries fast enough... the only downside is that it's so sheer. But as I said, this polish looks perfect for layering.
Na slikama 3 sloja, i još je proziran. Sigurno ga nikad neću nositi samog. Ali za dodatak kakvom drugom laku, ovaj izgleda savršeno... čak su mi već neki lakići na pameti ;-)
Četkica ja fantastična, bočica preslatko izgleda, nanosi se savršeno, i dosta brzo suši... jedina mu je mana što je preproziran. Ali, kao što rekoh, bit će krasan kao finiš nekom drugom laku.

Admit, you want it in your stash, don't you ;-)
Priznajte, želite ga u svojoj kolekciji, zar ne ;-)

Till we meet again, love yourself...

p.s.
ispričavam se curama koje su se osjetile zakinute u par postova koji su izišli samo na engleskom jeziku. Trudit ću se to ne ponoviti, žurila sam se i preskočila svoj materinski jezik, sramota :-p


27 comments:

  1. definitivno je samo za layering, nije mi los ali kad bi kupovala lippman onda bi neki drugi bili prije na listi

    ReplyDelete
  2. apsolutno, ovaj nije bio ni na razmatranju... ali neka njega ;-)

    ReplyDelete
  3. Sem videla veliko swatchev tega laka in me ne pritegne.

    ReplyDelete
  4. NEmas pojma kako mi je bilo drago kad sam vidjela da si ga ti osvojila :)

    Šteta što tako skup lak moraš podupirat s nečim drugim da bi ustvari izgledao kao u bocici, ali dobro, poklonjenom konju se ne gleda u zube :D Iznad nekog baby plavog lakića će izgledat savršeno :)

    ReplyDelete
  5. Joj sto mi se u bocici dopao:)a onda na nokticima proziran:(ali jedva cekam da vidim neku tvoju kombinaciju s bebi plavim lakicem ili nesto slicno fino i kreativno ko sto ti znas:)

    ReplyDelete
  6. Uf, čestitam za tole pridobitev! :D

    ReplyDelete
  7. Jesi ti sretna :)
    Čestitam, uživaj a pripremi nekad čokoladicu i sokić za poštara :)

    ReplyDelete
  8. hvala cure :-D
    svima nam se više sviđa u bočici nego na noktima, ali ni prvi ni zadnji ;-)

    Biberlee... još i da poštara častim... može čovik krivo razumit a di san onda ;-)

    jooooooj, upravo sam sinjala da sam stigla do 300 sljedbenika juhuuuuuuu!!!

    ReplyDelete
  9. super, super! jako lijep lakić, sviđa mi se. :-x

    ReplyDelete
  10. Stvarno bi bilo fantastično da je efekat na noktima isti kao u bočici, ali svakako deluje very sweet :))).

    ReplyDelete
  11. Čestitam na nagradi,super lakić:)) I ja bih takvog poštara :DD

    ReplyDelete
  12. wow, super nagrada! svaka cast, lak je prelep :D

    ReplyDelete
  13. This is such a pretty color but I hate polishes that you have to layer. I am too impatient for sheer colors.

    ReplyDelete
  14. Hi! I'm a new follower:D I love your nail polishes and nail art very much! This colour is so cute and dreamy;)) I'd like to see you wearing it with other polishes too! Nice to meet you~;D

    ReplyDelete
  15. e sad bi sve moga poštara - nema, moj je!!!

    Toesthattwinkle!... oh, i don't like sheer colors too, but what a heck, i'll use it somehow ;-)

    Minnie... welcome dear, sit down and enjoy the ride :-D

    ReplyDelete
  16. Jao, blago tebi!! :)) Ja si ga želim jaaaako. Moj poštar je btw, idiot. Bez beda mi ostavi na otiraču paket, u zgradi s 50 stanova O.o.

    ReplyDelete
  17. Bas mi je drago sto si osvojila :)
    Nije mi nesto lakic, ali mislim da ce ti super leci na neku tamnu podlogu :)

    ReplyDelete
  18. Blu... hihi, ali ja ti svog poštara ne dam ;-)
    ali, stari mi je bio ajme meni :-(

    Nails From Fairy Tale... i meni ;-)
    i to mi je palo na pamet

    ReplyDelete
  19. i think it looks lovely on baby pinks =)

    ReplyDelete
  20. This is really cute ^_^
    -Congrat on winning it !

    ReplyDelete
  21. Nemo Latte and FOREVER '92... thanks girls :-D

    ReplyDelete
  22. čestitam draga. lakić mi nije nešto, osim tih glittera unutra
    baš kao što Irena B kaže "Šteta što tako skup lak moraš podupirat s nečim drugim da bi ustvari izgledao kao u bocici" :/ ali iskoristit ćeš ga ti, ne sumnjam :)

    ReplyDelete
  23. istina, ali preživjet ću i ovo razočaranje ;-)

    ReplyDelete
  24. Lily... i like the colour too, but it's really too sheer

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...