Friday, July 22, 2011

Graffiti in red

Hi my friends!


S 'grand-plié in black' od Essence-a stigao je Flormar graffiti 07, crvene boje. Baš je bilo zabavno igrati se s njim. Na noktima sam imala 'wear my glasses at night' od Catrice-a ali morala sam ga probati. Puca fantastično, obožavam ovaj uzorak, mat je kad se osuši ali nadlak će to srediti ako želite sjajan finiš.  
Along with 'grand-plié in black' from Essence the Flormar graffiti 07 in red came to me. Oh, what a fun was to play with it. I had 'wear my glasses at night' by Catrice on nails, and I just had to put this on. It crackles amazing, i love this pattern, it's kind a mat when it's dry but the top coat will fix that if you want a shinny mani.  


na suncu, bez nadlaka
 sun, no top coat
 sjena, opet bez nadlaka
shade, no top coat
sunce, s nadlakom, vidite magiju?
sun, with top coat, see the magic?


Počeo je pucati za koju sekundu, malo je proziran pa bi bila bolja ideja staviti ga na svjetliju bazu... pa sam i to napravila, koristila sam Golden rose Paris 209, žuti lak koji se ružno ponio prema meni i obojao mi nokte 
It started to crack almost instantly, it's only a bit sheer so it'll be better idea to put it on a lighter base... so I did that, I used Golden rose Paris 209, nice yellow polish which behaved bad and left stains on my pour nails 


Sad mi je samo žao što nisam uzela još koju boju  
Ali, uvijek postoji drugi put  
Now I only feel sorry because I didn't buy more colors of this brand 
But, there's always next time  


Till we meet again, love yourself! 


  

27 comments:

  1. very rock n roll :D
    jako mi se sviđa :)

    ReplyDelete
  2. I love it over black, looks like dried blood (yeah i'm weird, i know ;)

    ReplyDelete
  3. ovo jako dobro izgleda! super puca!

    ReplyDelete
  4. na zutom super izgleda, ali na crnom, uf svi ti crveni crackle-i na crnom mi gadljivo izgledaju

    ReplyDelete
  5. meni je super ovo na žutom laku, baš veselo, a na crnom se ne vidi nešto dobro

    ReplyDelete
  6. Obožavam kad se igraš :) Sviđa mi se!

    ReplyDelete
  7. I love it how it looks over yellow. :)

    ReplyDelete
  8. Eto,nije GR,ali i ovaj je super,pogotovo na ovoj žutoj podlozi...Brzo naručuj još dok nisu prestali proizvoditi :P

    ReplyDelete
  9. Super razpoka. Preko svetle baze res boljše izgleda. Meni je prekrasna kombinacija z rumeno. Mi je pa prva verzija brez nadlaka bolj všeč.

    ReplyDelete
  10. na žutoj podlozi prepredobar :)

    ReplyDelete
  11. CopyCat... hvala ti :-D

    Ina... lol, i taught the same ;-)
    if your weird, so am i :-p

    Enči... slažem se :-D

    Lendoxia... eh, pa ne može se sve svima sviđati ;-D

    sekav... je, pretamna je podloga :-)

    ReplyDelete
  12. Marina... hvala draga :-D

    Sandra... thank you :-D

    Nina... ma dosta naručivanja za ovaj mjesec :-p

    Taya... ti bi mat verziju znači ;-)

    Ines... ako ti tako kažeš ;-)
    mene sad kopa kako bi izgledao preko zelene...

    ReplyDelete
  13. Over yellow it looks so happy :)

    ReplyDelete
  14. Mislila sam da je smeđ na prvoj slici, a preko žute je odličan! Žutog sram bilo :(

    Došao mi je paketić jutros, čeka te mail, hvala ti, tako si me obradovala! :*

    ReplyDelete
  15. Druga kombinacija mi je genijalna totalno! Woohoo!

    ReplyDelete
  16. Diana... indeed, quite happy mani :-D

    Biberlee... vidila prije mail nego komentar, drago mi je da je sve dobro prošlo ;-)
    vidiš, nisu svi lakovi dobri, ima i zločestih :-p

    Just me and Hohner... juhuhuuuu :-D

    ReplyDelete
  17. ne mogu vjerovat hehe ja trenutno na noktima imam zuti lak sa crvenim golden rose graffiti lakom :)

    ReplyDelete
  18. Maja... lol, veliki umovi misle isto ;-)

    ReplyDelete
  19. ma di ih nabavljaš ? :D inače super!

    ReplyDelete
  20. Hej!

    Na mom blogu te čeka malo iznenađenje :)

    xoxo

    ReplyDelete
  21. hee, very nice blog.
    would you like to take a look at my blog and follow me?
    and i will follow yours, ofcourse.

    ishootlovee.blogspot.com

    thankyou, xoxo

    ReplyDelete
  22. The red and yellow combination is wonderful!

    ReplyDelete
  23. nails be beautiful... hvala draga :-D
    vidi email ;-)

    sweetmouse24... hvala, volim 'đenja ;-D

    deliciouscupcake... thank you :-D

    KarenD... thanks dear, i'm glad you like it :-D

    ReplyDelete
  24. Preeeeeee... baš izgleda svemirski dobro! :)

    ReplyDelete
  25. Druga kombinacija mi je bolja.. Ovdje kisa a ona me podsjeti na sunce bas :D

    ReplyDelete
  26. oh, it looks beautiful :) if you are able to find flormar crackle polishes you must get the dark blue one =) it's so beautiful, has wonderful shimmer in it :)

    ReplyDelete
  27. Fashion Disorder... oooo, svemirski dobro... hvala puno :-D

    Let's polish some nails... istina, sliči na sunce ;-D

    Nemo Latte... thanks dear, i'll try to grab that one to ;-D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...