Thursday, January 24, 2013

Uninhibited is not impossible anymore

Hi my friends!

This boy's voice and his song are chasing me lately, even in my dreams .
Glas ovog momka i njegova pjesma proganjaju me u posljednje vrijeme, čak i u snovima .


Before we go any further, I must warn you - if you don't like black glitters, go away, there's too much pics of it for you.
Prije no što krenemo dalje moram vas upozoriti - ako ne volite crni glitter, brišite odavde, slijedi previše fotki za vaš ukus.




This is Polish polish (I couldn't resist) Estetic 322 by Ingrid Cosmetics, gorgeous mint green, on photos three coats, no topcoat, so - it's mat! A Christmas gift from my stepmother . But, me as me, I couldn't stop here.
Ovo je poljski lakić (bolje zvuči na engleskom), Estetic 322 od Ingrid Cosmetics, prekrasna mint zelena, na fotkama su tri sloja bez nadlaka, o da, mat je! Božićni poklon od moje maćehe (joj, ružne li riječi) . Ali ne bih ja bila ja kad bih tu stala.





How could I, when finally LA Girls Glitter 'uninhibited' from Glitter addict line, the one that I'm dreamin' of is finally mine . On upper photos just one coat, unbelievable! On my middle ring is Nubar 'black polka dot', also one coat. Sorry Nubar, this one turned out to be disappointing, at least when you compare it with 'uninhibited' . Anyway, I added one more coat...  
Kako sam i mogla, kad sam se konačno dočepala LA Girls 'uninhibited' iz Glitter addict linije, laka o kojem već neko vrijeme sanjam . Na gornjim fotkama je samo jedan sloj, nevjerojatno! Na srednjem prstu je Nubar 'black polka dot'. Žao mi je Nubar, ovo je ispalo razočaravajuće, barem kad se usporedi s 'uninhibited' . Nego, dodala sam još jedan sloj...




Then it crossed my mind that this manicure will look even better with mat topcoat. Done!
A onda mi je palo na pamet da bi manikura još bolje izgledala matirana. Misija obavljena!






Cat approved, of course! Once again, I'm in polish heaven. Seriously girls, does new polish effect so much on you as they do to me?
Which version would you prefer?
I mucek odobrio, naravno! Eto me opet u lakoholičarskom raju . Ozbiljno cure, utječu li novi lakovi na vas ovako kako to rade meni?
Koja vam se verzija više sviđa?

Love, Žana

48 comments:

  1. I love the black! These look great together!

    ReplyDelete
  2. Love black glitter!! I definitely need to get me some of that! Lol! And it looks so beautiful on your nails! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you... and yes, you need to get one of those ;)

      Delete
  3. Aaa perfektno!Ovaj zelembac s crnim glitterom je savrsena kombinacija:)

    ReplyDelete
  4. really pretty! looks like mint chocolate chip ice cream. and i love that kitty :) my cat hates when i do my nails :-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks... he just turned his had, he doesn't like the smell ;)

      Delete
  5. I love the combo but I prefer the shiny one over the mat

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you... i almost forgot about having mat topcoat, i love that effect ;)

      Delete
  6. Estetic 322 is a fantastic mint - and I like it with one coat of glitter ;)
    And WHAT my Findus doing in Croatia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks my dear... lol, guess he likes the weather here better ;)

      Delete
  7. Misija vrlo uspesno zavrsena! :-) Nisam sigurna da je macak odobrio, nesto mi uopste ne gleda u pravcu tvog manikira! :-) Nema veze, ja odobravam! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. prvo je dobro ponjušio a onda je uvrijeđeno okrenuo glavu, nije mu mirisalo jestivo ;)

      Delete
  8. Prečudovit črn glitter. <3 Ampak mi je glossy bolj všeč kot matiran: ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nije loš ni sjajan, sigurna sam da ću ga nosit i u takvoj verziji ;)

      Delete
  9. odlična kombinacija, crni glitter baš sve fino podiže

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel' da :D
      ne znam, već mi je postalo čudno nosit nokte u samo jednoj boji ;)

      Delete
  10. lako za crni glitter, al ovaj zeleni (doduse nije strasno los ^_^) nakon ovog posta nimalo se ne patim za nubarom uninhibited mi je sasvim dovoljan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. imaš ga i ti? super :D
      konačno da ti se i neki zelembaći počnu sviđati ;)

      Delete
  11. kombinacija s crnim glitterom predobro izgleda, i sjajna i mat :D pitam se dal ima kod nas crni glitter za kupit..
    btw ova pjesma je čista zaraza :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, ne znam baš da ćeš to kod nas naći... essence twins, nijansa blair ti ima srebrni i crni glitter ako se ne varam... a ne varam se :D
      http://nailcrazy69.blogspot.com/2012/03/how-blair-cheated-on-chuck.html

      Delete
  12. Hvala za ideju :)
    Uvijek tražim neke nove načine da isprobam Uninhibited, najdraži u zadnje vrijeme ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. joj, ja sam totalno opčinjena, sve mi se čini da ću ga često i pokazat tu :D

      Delete
  13. dont know but im really digging these! :)

    ReplyDelete
  14. Yes it has the Same effect on me :-). I like the first ones.

    ReplyDelete
    Replies
    1. am so glad, sometimes i think i'm the craziest chick on the planet ;)
      thank you :D

      Delete
  15. Gorgeous combo! I love how it looks both glossy and matte :)

    ReplyDelete
  16. Volim crne gliteriće, samo još nemam niti jedan takav lak :-( Zapravo kad bolje razmislim nikad ga nisam niti vidjela u našim trgovinama da bh ga mogla imati :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kod nas ovakav nećeš naći, ali essence blair iz twins kolekcije ima srebrni i crni glitter :D

      Delete
  17. Mu cek Mu cek :))) ajme prekrasno!!!!!!!!!!!!!! Još si i matirala <3 E! EEeeeeeeeeeeeeee!!! Obožavam njegovu izvedbu Impossible! Još kad je pjevao u showu i kad je Nicole počela onako luđački plesati, trnci trnci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam gledala show ali frajer je skinuo ovu stvar nenormalno dobro, obožavam ga <3

      Delete
  18. Imala sam davno, davno neki Clasic svetlo sivi lak koji je imao u sebi tamno siva zrnca. Ovo tvoje sa crnim gliterom me je podsetilo na taj. Volela bih kada bi ga nasla opet :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajme, pa šta ga nisi čuvala ;)
      meni je zbilja žao što je ovdje tako teško naći te jeftine a dobre marke :(

      Delete
    2. To je bilo jos pre 10ak godina, bilo ga je svuda da se kupi i onda je odjednom nestao sa trzista :(

      Delete
    3. šteta... trendovi se vraćaju, možda se i taj ljepotan vrati :D

      Delete
  19. Čudovit <3 Jaz ga imam tudi ravno objavljenega, sva usklajeni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, idem vidit šta si ti napravila s njim :D

      Delete
  20. Ček,ček,nešto mi se pomiješalo,ali one prva fotke,s manje točaka su mi baš lijepe!Kao prepeličje jaje :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. i mene su asocirale na prepeličja jaja, ali meni je ljepša kombinacija s više glittera ;)

      Delete
  21. ma ko illamsqua ali još bolje :)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...