Tuesday, April 16, 2013

March Sweet Candy Colors from BornPretty Store

Hi There!

Remember these beauties?
Sjećate se ovih slatkiša?


Aren't these the sweetest bottles you've ever seen!? When I saw them on BornPretty Store site, I knew they'll be mine. I received this babies quite some times ago, and now it's time to show them properly.
Zar nisu najslađe bočice koje ste vidjeli!? Kad sam ih ugledala na BornPretty Store stranici, znala sam da će biti moje. Doputovale su pred neko vrijeme, a sad ih konačno pokazujem kako spada.


March Sweet Candy Color #5, two coats with no topcoat, inside...
March Sweet Candy Color #5, dva sloja bez nadlaka, unutra...



outside, in the shade...
vani, u sjeni...


out, in the sun. 
vani, na suncu. 

The formula of this polish is great! The brush is wide and it's very easy to work with it, the polish just glides on your nails and coverage is perfect after two coats. Drying time is pretty good too. 
Formula je predobra! Četkica je široka i lako je raditi s njom, a lak samo klizi preko noktiju i savršeno ih pokriva nakon dva sloja. Čak je i vrijeme sušenja prilično dobro.


March Sweet Candy Color #1, three coats without topcoat, inside...
March Sweet Candy Color #1, tri sloja bez nadlaka, unutra...



outside, in the sun...
vani, na suncu...


and in the shade.
i u sjeni.

Formula of blue polish is a bit thinner than the one in color lilac, so you'll need three coats for perfect coverage. Again, wide brush does all the work, drying time great.  
Both polishes are really shinny even without topcoat, but after taking the photos, I always put the topcoat on. I can say that the durability is pretty good, I'm wearing the blue for two days and I could take these photos today, the polish looks perfect. Although I choose these polishes because of their cute bottles, the quality of them is a great surprise! As for colors, I'm absolutely in love with this blue, it looks like perfect summer color! Ok, I love the lilac too... but the blue one just took my heart .
These polishes you can found here (if you're gonna shop, don't forget to use my X10X31 code for 10% off), on my nails you saw the shades #1 and #5. All colors from this line look great, they are bright and fun. The look of the bottle is great addition, but what impressed me the most is quality of these polishes. They're really compatibility with my nails. I'm always for surprises like that!
Now I'd like to show you a little trick, take a look at following pics.
Formula plavog laka je malo rjeđa nego onog ljubičastog, pa će vam trebati tri sloja za savršeno pokrivanje. Opet široka četkica radi sav posao za vas, vrijeme sušenja super.
Oba su laka prilično sjajna i bez nadlaka, ali nakon što odradim fotkanje, uvijek stavim nadlak. Moram reći i da je trajnost baš dobra, plavac nosim već dva dana i slobodno sam mogla manikuru poslikati i danas, lak izgleda savršeno. Iako sam lakove izabrala primarno zbog bočica (plitka sam i padam na izgled ), kvaliteta je baš bila super iznenađenje! Što se tiče samih boja, apsolutno sam zaljubljena u ovu plavu, izgleda savršeno za ljeto! Ok, sviđa mi se i lila isto... ali plavac je osvojio moje srce .
Lakove možete pronaći ovdje (ako ćete i kupovati, ne zaboravite iskoristiti moj X10X31 kod za 10% popusta), a na mojim noktima ste vidjeli nijanse #1 i #5. Sve boje iz ove linije su krasne, vesele i jake. Izgled bočica je zgodan dodatak, ali ono što me zbilja impresioniralo je kvaliteta lakića. Odlično se slažu s mojim noktima. Uvijek sam za ovakva iznenađenja!
A sad bih vam pokazala i jedan trik, pogledajte iduće fotke.




Does this manicure reminds you of textured nails? Wanna have effect like this without buying expensive polishes? Then let me tell you how, but hush, don't tell anyone .
First you apply the usual two coats of polish, in this case it was color lilac. When it's dried, apply one coat of any color, I used blue. Then press it with sponge, as simple as that. Some of wet polish will stay on your sponge, but some of it will stay on your nail creating the rough texture. If you want the stronger effect, apply one more coat of base color and press it with sponge. You can see that it's not just one color on nails, but you can't distinguish one from the other... and the texture will stay that way if you don't put topcoat on top. How does this sounds to you, will you try it?
Podsjeća li vas ova manikura na nove teksturne lakiće? Želite ovakav efekt i na svojim noktima bez kupovanja skupih lakova? Dopustite da vam kažem kako, ali pst, sačuvajte tajnu .
Za početak nalakirate uobićajena dva sloja laka, kod mene je to bio ljubičasti. Kad se osuši, stavite još jedan sloj u nekoj drugoj boji, ja sam stavila plavi. Onda ga pritisnete spužvom, tako jednostavno. Nešto mokrog laka ostat će na spužvi, ali nešto od njega će ostati i na noktu stvarajući grublju teksturu. Želite li jači efekt, nanesite još jedan sloj prvobitne boje i opet pritisnite sa spužvom. Možete jasno vidjeti da na noktu nije samo jedna boja, ali ne možete ih razlikovati... a tekstura će ostati ovakva ako ne stavite nadlak poviše. Kako vam ovo zvući, hoćete probati?

Thanks for stopping by, Žana 

p.s. the product were send to me for review
p.s. proizvodi dobiveni u svrhu recenzije

56 comments:

  1. cute :) the purple is beautiful, too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks, the purple is beautiful too but the blue is perfect :D

      Delete
  2. Aww those bows! they are super cute!
    and I LOVE the colors! nice

    ReplyDelete
  3. Ajmeeeeee, ne znam je li mi bolje pakiranje ili nijanse!!! I btw, često dobijem ovakav sličan efekt ako lakiram nokte prije spavanja - ajme, šta da kažem! ;) Al super ti je ideja i super izgleda! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha, eto si i ti otkrila svoj trik za hrapavi lak ;)
      prije sam i sama lakirala nokte prije spavanja, sad radi fotkanja to većinom radim preko dana :D

      Delete
  4. Me han encantao, y ese efecto del final con la esponja te quedo genial un bs!!!

    ReplyDelete
  5. Nice colors and super cute bottles! :)

    ReplyDelete
  6. Wow!!!Colours are really nice and the packaging too!!!

    ReplyDelete
  7. Those bottle really are cute - and the colors are so lovely!

    ReplyDelete
  8. Imas pravo, bocice su preslatke! :-) Oba laka mi se dopadaju, plavac malo vise nego ljubicasti :-)
    Ideja za pravljenje teksture je dobra, ali necu probati ovaj sistem, imam 3 Kiko peskasta laka :-PPP

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam niti sumnjala da se pjeskasti ilitiga hrapavi kikići već nisu smjestili kod tebe :D
      i da znaš, moji pjeskari već putuju ;)

      Delete
  9. Bocice su preslatke i naravno plavi mi se vise svidja :D iako ni ljubicasti nije za bacit :)

    ReplyDelete
  10. Pre preslatko a i boje su totalno proljetne.

    Jel ima toga u Hrvatskoj?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesu draga, ali mislim da ovo kod nas nećeš naći, posluži se linkom ako ti paše :D

      Delete
  11. very cute! i ja bi te slatkise pogotovo u plavoj i rozoj boji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. vjerujem, bočice su stvarno izložbeni primjerak :D

      Delete
  12. vi lakici su stvarno prekrasni,i bocice a i na noktima>:A ideja ti je odlicna,sigurno cu probati!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma meni svašta padne na pamet... šteta što puno toga isto tako brzo i ispari iz glave ;)

      Delete
  13. wow that really looks exactly like textured polish!

    ReplyDelete
  14. Premedeni su! A za ovaj nail art, sviđa mi se, mislim da ću ili pokušati tako nešto kad ugrabim vremena ili ću kupiti neki od ovih novih lakova koji ostavljaju takvu teksturu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :D
      u međuvremenu možeš probati i ovo... i ja čekam pjeskare pa ću baš napraviti usporedbu :D

      Delete
  15. Those bottles look amazing! I like the purple one, and I've never tried the textured effect because I'm not a big fan of it. I more like it shiny ;-).

    ReplyDelete
    Replies
    1. lately those textured look so appealing to me, but i love different polish every day, depends on my mood :D

      Delete
  16. jako slatki lakići, pakiranje je mrak, a boje su taman po mom izboru :)

    ReplyDelete
  17. skroz su slatke bočice <3 moj favorit je plavi! baš sam škicnula kakve sve imaju u ponudi i ne bih se žalila ni na jedan. baš su krasne nijanse, posebno #7 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. o je, ja sam htjela sedmicu ali je nije bilo na lageru pa se onda odlučila za peticu ;)

      Delete
  18. Oba su lijepa, ali ja patim za plavcima :) nikad ih dosta :) hvala za savjet, nisam imala pojma da se to može tako jednostavno napraviti woohoo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. me too :D
      sasvim slučajno otkrila, htjela sam napravit saran wrap ali mi je pri ruci bila samo spužva ;)

      Delete
  19. Great colors and how cute with those bows

    ReplyDelete
  20. Baš zanimljivo, probaću sigurno :) Bočice su preslatke :)

    ReplyDelete
  21. Ja malo malo pa svratim da ponovo pogledam ove preslatke lakove! Ne mogu da se odlucim koji mi je lepsi. Super je fora i sa teksturom. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha, dobro je to... sve mi se čini da bi bilo najbolje da si priuštiš koji ;)
      hvala na komentaru :D

      Delete
  22. Divna su mi oba, preslatke bočice!

    ReplyDelete
  23. oh this are really beautiful!!! wow!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...