Tuesday, September 24, 2013

Juliana Nails

Hi there!

Sorry girls, this post is in Croatian only.

Danas mi je lakše misliti na hrvatskom no na engleskom, pa ovaj post ide jednojezično. Pred neko vrijeme, obratili su mi se iz tvrtke 'Juliana Nails' s ponudom da recenziram par njihovih proizvoda. A ja, naravno, pristala. Evo što oni kažu o sebi:


Brend Juliana Nails osmišljen je 2003.godine u jednoj Švicarskoj tvrtci. Razvijena je cjelokupna serija lakova kao i akrila za umjetne nokte. U početku prodaja je bila ograničena isključivo na Austriju, a nakon 9 mjeseci proširila je na Njemačku.

1.srpnja, 2005. godine njemačka tvrtka Heidemarie Heine trade preuzima prodaju brenda od Austrije i Švicarske i uspješno obavlja taj posao sve do danas. Sveukupan program ponude Juliana Nails danas sadrži otprilike 1300 proizvoda za ekstenziju umjetnih noktiju sa svim dodacima. Neprestano se trudimo upotpuniti naš program ponude prema zahtjevima kupaca. Tvrtka Juliana Nails započela je sa plasmanom u slijedećim zemljama u kojima ima i svoje podružnice: Austriji, Njemačkoj, Švicarskoj, Francuskoj, Mađarskoj, Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Rumunjskoj.

U budućnosti planiramo prodaju proširiti i u Skandinaviji, Ukrajini, Baltičkim zemljama i Rusiji. Osim toga, namjeravamo otvoriti prodavaonice u Münchenu i Beču.


U paketiću je stigao nadlak, ulje za kožicu, odnosno zanoktice, turpija za nokte i turpija za poliranje, upravo ono što svaka lakoholičarka treba. Rekla bih čak - paket za osnovnu njegu.


Najčešće sam koristila turpije, gotovo pri svakom lakiranju nokte redim i ravnam. Nisam sigurna koji je grit ova u mene, rekla bih srednji, ali svoj posao izvrsno odrađuje, pa je otkako ju imam i jedina u upotrebi. Ni nakon svakodnevne upotrebe nema znakova habanja na njoj i što se mene tiče, ova turpija zaslužuje čistu peticu. Profesionalnu turpiju za nokte nađete ovdje
S druge strane, polirka, odnosno Magic Shiner turpija je već pomalo istrošena, naročito finiji sloj za sjaj. Ne znam kakva su Vaša iskustva s polirkama, ali meni obićno kratko traju... ova se čak i dobro drži. Evo i linka: Magic Shiner turpija.
Uljem za kožicu sam oduševljena, ima predivan miris vanilije, srećom ne prenapadan. Zanoktice uredno nahrani i takve ostaju i do par sati, naravno, ukoliko ih u međuvremenu ne močite ili izlažete ekstremnim uvjetima. U bočici je 11 ml proizvoda. U ponudi imaju i druge mirise, evo ih tu.
Tu je i DIAMOND top coat... koji me, da budem iskrena, baš i nije oduševio. Laku da krasan sjaj i kad se osuši dobro izgleda... ali nadlake uvijek uspoređujem s essence btgn brzosušećim nadlakom pa shodno tome - ovome nedostaje brzina. Ako Vam ne smeta čekati 15 minuta da Vam se lak osuši, onda se možete odlučiti i za ovaj nadlak, jer će manikuri dati krasan sjaj i produljiti joj trajanje bar za dan-dva. Ja ipak preferiram brosušeće. I takve Juliana Nails ima u svojoj ponudi, ali do mene nisu stigli, a ovog možete vidjeti ovdje. 
Nego, da ne davim s pričom, evo par fotki, čisto za usporedbu.



Moji nokti, jadni i goli a zanoktice vape za kakvom tekućinom sad.



Na zanoktice sam nanijela ulje za kožicu, a nokte ispolirala s Magic Shiner-om. Mislim da je razlika više nego očita. Nokti se već nakon par poteza sjaje kao da je na njih nanešen kakav premaz, a kožica oko noktiju izgleda puuuno bolje. 

Bez obzira odlučili se za Juliana Nails ili neki drugi brand, ove artikle bi svakako trebali imati doma, pa makar i ne upotrebljavate lak za nokte... jer, njegovane ruke i uredni nokti govore sami za sebe.

Na Juliana Nails stranici ćete pronaći još brdo zanimljivih stvarčica, od pribora za njegu noktiju, preko lakova, stvari potrebnih za izradu umjetnih noktiju, a možete se i okušati u isprobavanju njihovih nail art tutorijala
Što mislite, hoće li se njihovi proizvodi naći i u Vašem domu?

Zahvaljujem na posjeti, Žana 

p.s. proizvodi dobiveni u svrhu recenzije

18 comments:

  1. I meni je sve super osim topa,meni se susio duze od 20 min,onda sam pop.i stavila BTGN ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. par puta ga upotrijebila, ali meni je btgn zakon :D

      Delete
  2. Bas me privlaci ulje za kozicu, osim ulja sa mirisom vanile bas bi bilo fino probati i ono sa mirisom breskve i kokosa :-)

    ReplyDelete
  3. meni je to ulje super,tako je lipo kozica noktiju meka,ma milina!

    ReplyDelete
  4. Nikad nisam čula za ovu firmu. Kod nas je nema.
    Inače sam laka na ulja za zanoktice, još ako mirišu na vanilu... Ih, odmah mi se otvori apetit :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, još samo malo čokolade i eto deserta ;)
      na hrvatskoj stranici stoji da imaju podružnicu i u Srbiji

      Delete
  5. Replies
    1. čak i ovako goli i usamljeni ;)
      ali iskreno, znali su biti i u gorem stanju :(

      Delete
  6. Evo prvi put čujem za njih. Ti imaš divne nokte :) svakako ću pogledati njihov asortiman

    ReplyDelete
  7. vidim da im cijene nisu strasne, naravno da ima sve od ovih proizvoda u raznim markama :D valjda ce se i ovi probat jednom

    ReplyDelete
  8. Odlična recenzija! Baš ću malo baciti oko na njihovu ponudu. :)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...