Tuesday, December 10, 2013

Bump in the night

Hi there!

If you're reading my blog for some time, you probably aware of  my love toward black nail polishes. Well, this is my latest obsession. 

Ako me čitate neko vrijeme, vjerojatno ste upoznati s mojom ljubavlju prema crnim lakovima za nokte. Evo moje najnovije opsesije. 





I was so thrilled when this baby finally came to my hands! This is China Glaze 'bump in the night', black textured polish, from Monsters Ball Collection for Halloween. On these pics you see just one coat, no topcoat. It's almost unbelievable how this polish is pigmented and textured after just one coat. The brush is classic, not a wide one and not too narrow, drying time superb, I already told you that this is one coater so the formula is PERFECT! I don't mind if my textured polishes have glitters in it, but I like them more like this, no glitter, and looking almost mat. Really guys, this is an awesome polish... if you like black and texture, of course winking
If this is too dark for you, here's an easy way how to fix that. 

Bila sam oduševljena kad mi je ova bebica konačno dopala u ruke! Ovo je China Glaze 'bump in the night', crni hrapavac, iz njihove Halloween kolekcije Monsters Ball. Na fotkama, odnosno mojim noktima, je samo jedan sloj, bez nadlaka. Skoro je nevjerojatno kako je lak i pigmentiran i hrapav nakon samo jednog sloja. Četkica je klasična njihova, nije ni široka ni preuska, vrijeme sušenja vrhunsko, već sam rekla da je dovoljan jedan sloj, pa mogu samo zaključiti da mu je formula SAVRŠENA! Ne smeta mi glitter u hrapavcima, ali više mi se sviđaju bez njih, kad su skoro mat. Stvarno, ovo je krasan lak... ako dijelite moju ljubav prema crnoj boji i teksturi, naravno winking.
Ako je ovo pak pretamno za Vas, evo jednostavnog načina kako razvedriti stvari.




I simply added the neon studs from Born Pretty Store that I got for a review, and already shown them to you here. Neon colors on black looks awesome, I hope you'll agree on this. 
So, do you share my enthusiasm for this polish?

Samo sam dodala neonske zakovice iz Born Pretty Store online shopa koje sam dobila na recenziju, a već ih pokazala ovdje. Neon na crnom izgleda super, nadam se da ćete se složiti sa mnom.
Onda, dijelite li moje oduševljenje ovim lakom?

Thanks for stopping by, Žana 

47 comments:

  1. i love the look with the studs! and indeed a beautiful black :)

    ReplyDelete
  2. Kao da si nokte umocila u naftu i pijesak :D Svidja mi se sa zakovicama. volim kombinacije crne i neonskih boja.

    ReplyDelete
  3. ...hm, nestade mi komentar usred rečenice, mora da su duhovi?! :) htjedoh reći da mi je super kombinacija s ovim šarenim točkicama, ali da inače nisam nešto luda za hrapavcima...šta ću, ja volim kad je glatko da se cakli :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. desi se nekad i meni... nemam pojma zašto
      nisam ni ja bila luda za njima dok ih nisam probala... onda me sasvim obuzeli ;)

      Delete
  4. Naravno da meni ne bi bio previse taman, volim tamne boje i volim crnu... a o ljubavi prema hrapavcima ne treba ni da govorimo...! Moze i sa neon nail art stud-ovima, ali ja bih ga ostavila samog... Ahahaha... kad sam ja neki lak ostavila tako sam na noktima? Nikad! Onda je bolje da odmah priznam da bih mu verovatno nacrtala bar par nekih krivuljica, cvetica ili tako nesto, mozda samo na jednoj strani nokta, i to nesto srebrno i belo...! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, baš sam htjela reći koji se to lak kod tebe šeta sam ;)

      Delete
  5. I meni ode komentar :/
    Bas mi je drago da si ga se docepala,predobar je,pogotovo u kombinaciji sa studovima ♥
    A mislim da znas koliko ja obozavam pjeskice *.* :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ti voliš hrapavce? nisam imala poooooojma ;)

      Delete
  6. OPs, it's interesting.

    ReplyDelete
  7. Deim tvoju ljubav prema crnim lkaovima, ali ne i pema ovom. Ja volim da teksturci imaju šljokice ili šimer. No, dopada mi se kako si ga ukrasila ovim neonskim nitnama. Deluje zabavno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto na, meni su ovi goli nekako interesantniji, premda nije uvijek pravilo ;)

      Delete
  8. Ja nikako da zavolim hrapavce. Baš sam staromodna. Lijep je ,ali sa tačkicama je savršen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. možda će tebe uhvatiti za koju godinu, kad se pošteno navikneš na njih ;)

      Delete
  9. those neon studs are perfect with that polish!

    ReplyDelete
  10. Ovaj lak nemam, ali imam Essence-ov crni sandić koji čeka isprobavanje :) Ovako u bočici mi izgleda jako zabavno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni sama ne mogu vjerovat da sam odoljela i crni essence nisam donijela doma ;)

      Delete
  11. Those studs are a perfect match for this polish :)

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. thank you, think that guys from bps will be glad to hear that ;)

      Delete
  13. Strava manikir, nitnice su fenomenalne u kombinaciji sa crnom, wow <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. istina, neonci meni nekako i idu najbolje uz crnu ili bijelu :D

      Delete
  14. Baš mi je fora ovo s neonskim zakovicama, super izgleda! :)

    ReplyDelete
  15. Ne volin crne lakove, ali moram priznat da mi je ova kombinacija sa zakovicama ekstra!

    ReplyDelete
  16. The neon studs are great on your nails- I really love it!

    ReplyDelete
  17. OMG!!! Ovo sam cekala :D Nije mi jasno zbog cega ga jos uvek nisam kupila. Predivan je ;)
    Luda sam za teksturisanim lakovima kako sa gliterom tako i sa mat finisom, ali ovaj je savrsen :)
    Super je sto je dobro pigmentovan i sto je jedan sloj dovoljan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, isto ovako ja znam reagirat kad vidim neki lak za kojeg se premišljam jel mi treba ili ne... na kraju se uvijek ispostavi da mi ipak treba ;)

      Delete
  18. What cute nail polish. I love the studs effect on this manicure :)

    ReplyDelete
  19. crni hrapavac taman za tebe :D svidja mi se :D

    ReplyDelete
  20. Me apunto esta manicura, es sencilla pero muy bonita

    ReplyDelete
  21. It looks so cool with the studs! <3

    ReplyDelete
  22. Uf predobar je! Sa neon zakovicama još bolji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. može i sam, ali one su mu definitivno dodale jednu novu dimenziju :D

      Delete
  23. Ovi CG teksturci zbilja imaju malo neobičnu teksturu, ko točkice po površini!!!
    Moram vidjeti koje se još boje nude pa da isprobam barem jednog!!!
    Sviđa mi se ideja sa zakovicama!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni su genijalni, totalno grubi na dodir pa se onda čitavo vrijeme dirkam i pipkam ;)
      a boje su genijalne, obavezno provjeri... u biti, bolje nemoj, uvalit ćeš se u trošak :P

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...