Sunday, April 27, 2014

Matching Manicure Sunday #33 - Skittle Manicure

Hi there!





This will be a super short post which I wanted to post before the Sunday is over. Think that the photos are clear enough. The polishes I'm wearing are (from thumb up): 'sunny side up', 'watch out' (can't believe that I haven't swatch this one, and I'm having it for a years now), 'cool and the gang''fame fatal' and 'check me out', all by essence. All polishes applied in two coats, no topcoat. Photos taken inside, under artificial light. I just didn't had time to do anything more complicated than this. 
Please check out what the other girls have done.

Ovo će ipak biti super kratki post kojeg sam htjela objaviti prije no što nedjelja istekne. Mislim da su fotke dovoljno jasne. Lakovi koje nosim (od palca nadalje) su: 'sunny side up', 'watch out' (ne mogu vjerovati da ga nisam propisno swatchala, imam ga već godinama), 'cool and the gang''fame fatal' i 'check me out', svi by essence. Svi su lakovi nanešeni u dva sloja, bez nadlaka, a pofotkani unutra, pod umjetnim svjetlom. Zbilja nisam imala vremena napraviti išta kompliciranije od ovog.
Obavezno provjerite i što su druge cure napravile. 

Thanks for stopping by, Žana

44 comments:

  1. Joj da bar moje fotke ispadnu ovak dobro na umjetnom svjetlu! :( Inače, lijepa manikura, super mi je ovaj plavac :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. e fotke su pristojne zato jer sam se konačno opet dočepala žarulje s opcijom hladnog dnevnog svjetla, nakon što mi je prethodna pregorjela dugo je nisam vidjela :D
      plavac je krasa... ali meni ni druge bojice nisu mrske ;)

      Delete
  2. Replies
    1. hvala ti puno :*
      doduše, trud je bio kratak i brz ;)

      Delete
  3. ma ti tvoji vulgaris imaju ono nešto. i bas su mi super. :)

    ReplyDelete
  4. sviđa mi se, boje su divne! :)
    i da, imaš nagradicu na mom blogu <3

    ReplyDelete
  5. veseli skittle :D jedino bi radije da je ova plava bar malo gusca

    ReplyDelete
    Replies
    1. plavac je jelly finiša, i sasvim si u pravu - da je krem bio bi savršen :D

      Delete
  6. Pravi skittle, jao što mi se sada jedu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. joj i meni, na putu iz trgovine doma sjetila sam se da ih nisam kupila a znam da bude kriza jer ih je trenutno obilato tu ;)

      Delete
  7. Nisi imala vremena ali nisi htjela propustiti mm nedjelju, jako pohvalno! :)
    Ovo su doslovno prsti za polizat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemreš vjerovat kakva sam ja vridnica, ha lol
      istina, djeluju skroz sočno :D

      Delete
  8. Ajme, a mene automatski podsjećaju na ona šarena jajca-bombončiće! :D

    ReplyDelete
  9. I like it! Your post remembered me how much I wanted Cool And The Gang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you... i don't know if you're ever gonna get it, because it's out of range now :(

      Delete
  10. Ništa jednostavnije a super za privući pažnju :)

    ReplyDelete
  11. cute :)
    i hope you'll swatch 'watch out' it really looks something special!

    ReplyDelete
  12. Post je kratak, ali sladak. I to u doslovnom znacenju poslednje reci. :D

    ReplyDelete
  13. Divni noktići kao bombončići :D

    ReplyDelete
  14. ovo izgleda slatko jako :) baš kao što je Mona rekla-kao bomboni :)

    ReplyDelete
  15. Replies
    1. ma dobar je i ostatak ekipe, nemoj da se osjećaju zanemareno ;)

      Delete
  16. Ako sakrijes palac mogu ponovo da pogledam manikir! ;-) (salim se, znas da sam malo "alergicna" na zutu boju!) A najvise mi se dopadaju naravno srednji prst i mali prst! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni je ovo jedina žuta koju mogu nositi, naginje na pastelnu i uz to miriše :D

      Delete
  17. Tman htjela napisati da me prisjeca na M&M bombone :D sam M&M fali :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. em su okrugli, em su čokoladni ;)
      e ovo su ipak skittle bombončići ;)

      Delete
  18. Great skittles you did! I still regret not getting Cool and the gang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you :D
      too bad you missed it, it really looks great... but i'm sure you'll found something similar in your collection ;)

      Delete
  19. I love how bright and fun this skittle is!!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...