Tuesday, September 2, 2014

Matching Manicure Sunday - Dots Manicure

Hi there!

Here's my dotted manicure for this week, second attempt, but still the same manicure.

Evo i moje točkaste manikure za ovaj tjedan, drugi pokušaj, no osim brojke sve je ostalo isto.






It's interesting how, no matter what I'm drawing, drawing on my right hand is always bigger that the one one the left. Probably because it's easier to draw with dominant hand and make finer details with it... does this happens to you too?

Zanimljivo je da, bez obzira što crtala, crtež na desnoj ruci je uvijek veći od onog na lijevoj. Vjerojatno zato jer je ipak lakše crtati s dominantnom rukom i izvući sitnije detalje... dešava li se ovo i Vama?

Anyway, I manage to squeeze more dots on my left hand.
Here are my little helpers:

Uostalom, i ovaj put sam uspjela ugurati više točkica na nokte lijeve ruke. 
A evo i mojih malih pomagača:


Let me introduce you this gorgeous Kiko that I used as a base.

Dopustite i da Vam predstavim ovaj sjajni Kiko koji mi je poslužio kao baza.




Kiko 344 'light misty green', two coats, no topcoat, outside / dva sloja, bez nadlaka, vani

I think you already know everything there's to know about Kiko nail polishes. This particularly color is bit on thicker side, which prolongs the drying time, so I recommend speed dry top coat. It's lovely muted blue, in shadow you can see its turquoise side, but the color is definitely not 'light misty green'. Finish is pretty glossy, as you can see on the last photo. Did I mentioned that I love the color winking!? And I love how it looks with nude and brown shades. How about you?

If you haven't done that yet, please check out what the other girls have done.

Mislim da već znate sve što trebate znati o Kiko lakovima. Ova je boja nešto gušće formule, što produljuje vrijeme sušenja, pa preporučujem brzosušeći nadlak. Radi se o zgodnoj, nešto prigušenijoj plavoj, koja će u sjeni pokazati da naginje tirkiznoj, no definitivno se ne radi o 'zamagljenoj svjetlo-zelenoj' boji. Finiš mu je dosta sjajan, kao što se vidi na posljednjoj fotki. Jesam spomenula i da mi se boja baš sviđa winking!? A sviđa mi se i u kombinaciji s neutralnim nijansama smeđe. Vama?

Ukoliko već niste, molim Vas provjerite i što su druge cure napravile.

Thanks for stopping by, Žana

62 comments:

  1. Bas je lep ovaj Kiko, kao i sam manikir. Volim kombinaciju tirkizne i braonkastih nijansi u garderobi, a super izgleda i na noktima. :)

    ReplyDelete
  2. I meni se sviđa ovaj Kiko :D Moram priznati da mi se više sviđa ruka s većim točkama :) i te boje baš lijepo idu uz bazu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto vidiš, a ja uvjerena kako je ova s lijeve ruke puno bolja :D

      Delete
  3. Predivne su mi sve ove cokoladne nijanse koje si koristila za tackice <3 Savrsene nijanse za jesen ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nekako se još nisam spremna odreći življih nijansi, ali neka malo i čokolade da smiri strasti ;)

      Delete
  4. This is pretty dots. I think the colours really with the the pretty blue base :-)

    ReplyDelete
  5. Jako mi se sviđa i izbor nijansi i sama realizacija!

    ReplyDelete
  6. Jako je interesantno! :) Moraću jednom da probam ovako nešto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. obavezno, na tvojim dugim noktima izgledat će još bolje :D

      Delete
  7. ljepe bojice si izabrala. da, i meni je lakse desnom lakirat i crtat po ljevoj nego obrnuto. je li se tebi lak skida brze sa desne ruke? meni da, prije ode sa desne nego ljeve

    ReplyDelete
    Replies
    1. logično, desnom se više služimo pa se i lak prije ošteti :D

      Delete
  8. kika uopce necu gledat da ga ne bi pozelila :D a tockice mi se lijepo slazu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne gledaj kikaća, ne gledaj kikaća, ne gledaj kikaća...

      Delete
  9. Tiffany blue and brown is a gorgeous color combo!

    ReplyDelete
  10. Well done! I'm hopelessly right-handed :)

    ReplyDelete
  11. It's super pretty, I like the way you used the colors in the dots!

    ReplyDelete
  12. Tackice se super slazu sa baznom bojom koja se i meni mnogo svidja! Odlican "dotticure" :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo, novi avatar <3
      hvala ti :D

      Delete
    2. Novi avatar je bio Marijin predlog, a moj muz voli kako je ispala ova fotografija, pa eto... novi avatar :-)

      Delete
    3. slažem se s Claudiom :D
      samo si mogla lice malo više povećati, da te bolje vidimo ;)

      Delete
  13. Inače obožavam kombinaciju svjetlo plave ili tirkizne sa smeđim tako da mi je ova manikura naprosto savršena! :)

    ReplyDelete
  14. Slatko! :) Sviđaju mi se ove smeđe (čokoladne) nijanse hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a meni se sad, nakon ovakvih komentara, jede čokolada ;)

      Delete
  15. Super izgleda. :) I meni je uvek na desnoj ruci sve veće, jer nisam vešta sa levom...ali šta da se radi. :)

    ReplyDelete
  16. Sviđa mi se što su tačkice u ombre fazonu, slatko. :D

    ReplyDelete
  17. dobra kombinacija boja.odmah me podsetila da popijem jednu kaficu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, cure je gore asociralo na čokoladu, ali ni kava nije loša ideja ;)

      Delete
  18. Mnogo mi se svidja! Odlicna kombinacija boja! A svi lakovi kojima si radila tackice su mi prelepi. Bas sam slaba na takve boje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      daaa, rekla bih da su to tvoje boje :D

      Delete
  19. fora kombinacija boja :D
    opet, super izvedeno :D

    ReplyDelete
  20. Imam par Kiko lakova i wl se samo produžava ;)
    A manikir je divan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      da, kiko je zbilja poželjan brand, krasni su im lakovi :D

      Delete
  21. Odlicno izgleda, nikad se ne bi sjetila ovako neceg, sad si me inspirirala :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. al' to je zato što si skoncentrirana na neke druge stvari ;)
      hvala ti :D

      Delete
  22. That happens to me too!!! lol These dots are so neat! and I love the colours you used, so chic!! They go so well with the turquoise<3xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. i don't believe you, your drawing on right hand is also perfect ;)
      thanks sweetie :D

      Delete
  23. Lepo. Baš mi se sviđa kombinacija plave sa zemljanim tonovima. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti, drago mi je da ti se sviđa moj uradak :D

      Delete
  24. Ovaj kikač imam i ja i super mi je. A točkice su mi baš fora.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Martina :D
      nego da je super, ali doduše, meni je svaki kikač super <3

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...