Friday, January 16, 2015

Go Dangerous!

Hi there!

I have more than few polishes swatches and never shown, but this is not one of them. This one I'm actually wearing right now. 

Imam više od par poslikanih i nikad pokazanih lakova, no ovo nije jedan od njih. Ovog nosim upravo sada.






p2 LOST IN GLITTER 'go dangerous!', two coats, no topcoat, outside / dva sloja, bez nadlaka, vani





P2 'go dangerous' is part of their LOST IN GLITTER line. It's gorgeous black polish full of multisized glitter in blue, purple and gold color. For full opacity, I needed two coats, on photos I don't have topcoat. Glitters inside this polish is very well behaved, they all kinda sit on its place so the surface is not too chunky and you can actually wear it without topcoat. I'm wearing it two days now, at it still looks great. Drying time is pretty good, the brush inside squared 10 ml bottle is medium wide. 
If you ask me, this is definitely great polish when you're in the mood for black, but with twist. The only downside is that is available only in Germany sad. Lucky me, I have my own connection so I get few bottles from time to time winking.
Do you like this kind of polishes?

P2 'go dangerous' je dio njihove LOST IN GLITTER kolekcije. Radi se o prekrasnom (čini mi se da za svaki lak kažem da je krasan, što da radim kad ih sve volim) crnom laku punom glittera u više veličina i u plavoj, ljubičastoj i zlatnoj boji. Za punu pokrivnost, trebala su mi dva sloja, a na fotkama nemam nadlak. Šljokice se u laku dobro ponašaju, sve nekako sjednu na svoje mjesto pa površina uopće nije hrapava i lako je nosiv bez nadlaka. Nosim ga već dva dana, i još uvijek odlično izgleda. Vrijeme sušenja je sasvim pristojno, a četkica u kockastoj bočici od 10 ml je uža. 
Ako pitate mene, ovo je super lak kad Vam se nosi crno, ali nešto posebno crno. Jedina mu je mana što je dobavljiv samo u Njemačkoj  sad. Srećom imam tamo neku vezu, pa povremeno dobijem koju bočicu winking.
Volite li ovakve lakove? 

Thanks for stopping by, Žana 

32 comments:

  1. Kad vidin kod tebe crni lak sa šljokicama poludin, a inače nisan veliki 'nosioc'. Pa ubijaš me haha :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisi nosioc crnih sa šljokicama, pa sramota :/
      brzo to ispravi i nabaci kojeg ;)

      Delete
  2. opasan lak, ubojita manikura ;)

    ReplyDelete
  3. Ovog imam i ja :)
    Bio je to moj prvi P2 lakić u kolekciji a dobila sam ga od jedne drage cure s foruma! :)
    Moram priznati da ga još uvijek nisam isprobala... Nastojat ću to ispraviti u doglednoj budućnosti! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. taman sam htjela pitat kako to da ga nisam vidjela kod tebe... cccccc, prošetaj jadnička, pusti ga da se malo provjetri ;)

      Delete
  4. I like how the glitters show their colors even in the dark base - it's very pretty!

    ReplyDelete
  5. I love this! I would have so much P2 in my stash if they were sold here.

    ReplyDelete
    Replies
    1. you're right, p2 have some great polishes, too bad it's hard to get them

      Delete
  6. Mnogo mi se sviđa. Podseća me dosta na jedan od mojih prvih indie lakova - NailsIT Elizabeth.

    ReplyDelete
    Replies
    1. e to sam zaboravila napisati, da ima kvalitetu indie lakova ;)
      nadam se da ću ove godine nabaciti kojeg :D

      Delete
  7. Jako lijep lak, odličan mi je kontrast crne boje i šarenih veselih šljokica :).

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. hvala... i vrlo jednostavna kad imaš ovakav lak ;)

      Delete
  9. This is really stunning. I love it! So many different colours :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, it's not just one color inside and that makes it more special :D

      Delete
  10. dopada mi se crna podloga i šljokice po njoj :D već dugo tražim takav lak :D nikak da nabavim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da ćeš se dočepati barem nečeg sličnog :D

      Delete
  11. This looks so pretty, I am a sucker for multi colour glitter! It looks great on your nails :) xx

    ReplyDelete
  12. Prekrasan! Super ti funkcionise ta "veza" u inostranstvu, malo malo pa ti donese sve neke fine stvari... :-)

    ReplyDelete
  13. Fora je a o p2 neću ni govoriti, baš sam jalna što nema kod nas te marke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel'da, trebale bi složit neku peticiju i uputit u dm :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...