Wednesday, March 11, 2015

NYC Strip Me Off vs. essence peel off base coat

Hi there!

Nedavno me draga Tanja obradovala slatkim paketićem, dijelom kojeg je bila i NYC Strip Me Off baza. Vidjela sam da je ona koristi kao pomoć pri čišćenju zanoktica kod štambiljanja. Naravno, morala sam je i sama isprobati u istu svrhu.
Danas sam radila suptilan gradijent... na kraju je ispao i previše suptilan te jedva zamjetan, no never mind. 
Prvo sam izabrala lakiće.

Recently, I got nail-mail from my dear Tanja, in which I got NYC Strip Me Off base coat. I saw that Tanja use it as a help while stamping, so I had to try it myself.
I did very subtle gradient... well, too subtle, but never mind.
First I choose the polishes I will be using.


Oko noktiju sam nanijela sloj NYC Strip Me Off baze. 

Around my nails I applied a layer of NYC Strip Me Off base coat.


U međuvremenu sam i nokte pokrila bazom, a kad je Strip Me Off bio suh,odnosno proziran nastavila sam s manikurom.

Meanwhile, I also applied base coat on my nails. When Strip Me Off was dry and transparent, I proceeded with the manicure.


Ta-daaaaa! Gradijenti su prilično packavi, ali zato zbilja prekrasno izgledaju.

Gradient manicure is pretty messy, but it looks awesome, if you ask me.


Odstranjivanje nije nikakav problem. Lagano sam najmanjom točkalicom odigla jednu stranu ljepila, pa onda zaokružila dok se čitava nije odigla od kože.

Removing the residues wasn't problem at all. I pushed the smallest dotting tool under the base, lifted it up and peel it of.


Možete zamisliti da Vam nokti ovako izgledaju nakon gradijenta!? Tu jedva da je ostalo išta za počistiti. Na stolu vidite da su sve 'zmijske kože' ostale u komadu i da skidanje zbilja nije problem.

Does your cuticles look this clean after gradient!? As you can see, there's almost anything left to clean. My 'snake skins' are all in one piece, so it's obvious that the removal was pretty easy.
 

Što se u međuvremenu događalo s drugom rukom?
Oko noktiju imam essence peel off bazu, već je suha pa je prozirna, ali vidi se da se koža oko noktiju sjaji.

What about the other hand?
On this, I applied essence peel off base coat. It's already dry, so it's transparent but you can see that the skin is shiny.
 

Napravila sam isto što i na lijevoj ruci, zapackala se gradijentom.

I did the same thing as on left hand - mess with gradient.


Još jedno super lako odstranjivanje u par poteza. Trebala sam ovo probati i ranije.  

Once again, removal was pretty easy. I should have done this so much sooner!


Osim što sam pokvarila uzorak na dva prsta, nespretno se dotaknuvši noktom druge ruke, obje baze su odlično odradile svoj posao. 

With my nails, I spoiled my manicure a bit, but both of base coats did their job with excellency.


U unutrašnjoj korici NYC Strip Me Off baze možete naći detaljna uputstva i sastav...

Inside the sticker of NYC Strip Me Off nail base, you can see instructions and the ingredients...


kojeg nema na essence bočici, a na žalost, nisam ga uspjela pronaći ni online, no sumnjam da tu ima velikih razlika.

which I wasn't able to found it on essence bottle, unfortunately, not even online, but I don't think there's any big difference. 


Ono što sam ja primjetila, NYC Strip Me Off je nešto gušći pa ujedno nešto lakši za nanošenje, a time i odstranjivanje. Kad bih morala birati između ove dvije baze, odlučila bih se za NYC. No, kako je u Hrvatskoj nemoguće nabaviti ovaj brand (ili se varam!?) i essence će poslužiti. 
Moram reći da su ove baze puno praktičnije i jeftinije rješenje of tekućeg lateksa, o kojem sam Vam pisala ovdje

The only difference is that the NYC Strip Me Off is something thicker, so it's a bit easier to manipulate with it. If I had to choose, I'd took NYC base, but don't think that essence will let you down.
I have to say that these base coats are more practical and certainly cheaper solution from liquid latex that I mentioned here.

Kako Vi čuvate svoje zanoktice? Čuvate li ih uopće?

How about your cuticles, do you even protect them?

Thanks for stopping by, Žana 

39 comments:

  1. Moram priznati da sam jednom probala u tu svrhu koristiti Essence Pell Off bazu, ali nije mi baš išlo... Mislim da sam nanjela pretanak sloj.
    Sad koristim disperzno ljepilo Kores koje sam kupila u Narodnim novinama - 60 ml dođe oko 7 kuna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaboravih napisati da koža treba biti suha i nikako masna... ali super, ti si se ionako već snašla :D

      Delete
  2. Strip me off definitivno meni treba, nisam znala da tako nešto uopće postoji (sram me)! Ja sam najveći nesposobnjaković kada su nokti u pitanju, za mene je ovo čudo! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja je već dugo koristim, ali ne o u ovakve svrhe, trebala sam to i ranije početi ;)

      Delete
  3. Ni ja nisam znala za ovu bazu od Essencea :/ probat ću ili nju ili kores xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da ćeš je naći, ako ne, pogledaj idući post ;)

      Delete
  4. Nisam znala da Essence ovo ima *.* Definitivno cu da potrazim. ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ima essence svašta, a ovo nažalost povlače :/

      Delete
  5. thank you for this review!! I've seen Tanja using this but the brand is not available where I live, and the Essence one was discontinued in my country :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanja actually inspired me to try it ;)
      take a look at my next post, it will be helpful :D

      Delete
  6. I just bought the NYC on Saturday although I still have some Essence left! I never use it for clean-up, just for base coat for glitters.

    ReplyDelete
    Replies
    1. this is my first time to use it in this purpose, and i already love it :D

      Delete
  7. Bravo i za Essence i za NYC Strip Me Off! :-) Ja mrzim ciscenje posle stampanja, tako da je ovo super resenje :-) A plava "trojka" je super! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala draga, ti se me i inspirirala da probam i ovo čudo... za dobre vijesti nikad kasno ;)

      Delete
  8. Ja sam isto vidjela puno cura da koriste ovu metodu čišćenja zanokticama pa sam i ja razmišljala da isprobam. Sa puno nade išla sam po dućanima tražeći bazu od Essenca ali na žalost nisam je mogla naći :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.youtube.com/watch?v=SkClOUAlXgQ - probaj ga sama napraviti :)

      Delete
    2. @Ninthea, essence se može naći još u Kozmu, među sniženim proizvodima

      @knock penny, hvala, morala sam i sama probati :D

      Delete
    3. @knock penny hvala na link-u

      @nailcrazy provjerit ću u Kozmu ako ga još imaju. hvala na savjetu :)

      Delete
  9. Ooo!! You're so lucky to have these coats to do your beautiful gradient! It IS subtle, but I love it :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you Minnie... but there's solution even if you don't have these coats - you can make it yourself :D

      Delete
  10. Ovo meni treba, ne samo za gradient, uvek se zamažem okolo ;)

    ReplyDelete
  11. Ko prvo, goli nokti ti izgledaju predivno, very amazing :D <3 Nisan još naletila na ovu essence peel off bazu, ako naiđen morat ću je uzet :D Ali za inače mi i ne triba, mislin da san ko i ti i dobar dio blogger ekipe prišla priko keljanja zanoktica lakon, iako mi je tribalo par godina prakse i beštimanja HAHAHAHHA Inače gradient radim sa manjim spužvicama i pinceton, volin si komplicirat život i ist sama sebe hahaha <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala, danas mi se jedan nokat otkrhnuo :P
      sorry, ali za dobar gradijent trebaju se boje pomiješat, a to se ne da napravit s malom spužvicom :D

      Delete
  12. I love gradients! and Strip Me Off looks better removed than my Miss Sporty peel off base I have.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i adore gradients, i would wear them all the time :D
      didn't knew that miss sporty has this base too, good to know :D

      Delete
  13. Ni ja nigde nisam videla ovu Essence peel off bazu...I need it! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. pitala u essence, rekli su mi da se povlači iz ponude pa bi si mogla naći još samo među artiklima na sniženju :/

      Delete
  14. ne koristim nista, već kad se zapackam udri sa vatenim štapićima i essence olovkom o čišćenju. ovu bazu nisam vidila a bas jučer sam bila po drogerijama :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajmee :(
      rekle su mi da se može naći u kozmu među sniženim artiklima :D

      Delete
    2. zar mi olovku povlače iz prodaje? :O

      Delete
    3. ne olovku već peel off bazu ;)

      Delete
  15. Good review. Great tool to have for your nail art. I recently bought a few peel off bases that I will try with glittery polish one day soon! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. when it comes to glitter polishes, this is must have... and it's great that can be used this way too :D

      Delete
  16. Nisam znala da essence ima tu bazu, nisam ni na policama primjetila... moram je.potraziti, volim gradijent ali ga nikad ne radim zbog haosa oko noktiju, jednom sam probala i nikad vise :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. potraži u kozmu među sniženim artiklima, možda budeš imala sreće :D
      volim gradijent, teško ga se odreći čak i zbog mučnog čišćenja :D

      Delete
  17. Ovo nije baza.
    Peel off base coat se maže NA nokat pre laka pa se skida lako lak bez acetona.
    Ovo je kao tečni lateks za oko nokta.

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...